Keroro Gunso-tävling

                                        image476

                                                            Keroro Gunso-tävling

Aya.nu lottar ut i samband med Bonnier Carlsen, bcmanga.

"Keroro Grodan från rymden 1"


"Keroro Gunso är överbefälhavare för ett gäng utomjordiska grodor som ska invadera jorden.

Invasionsplanerna får dock skjutas på framtiden då Keroro Gunso tvingas sköta hushållet åt familjen Hinata.

Dock håller han sina storslagna planer i liv medan han bygger Gundam-modeller"


För att deltaga i tävlingen skicka in ditt namn och adress så lottar vi ut fem st. pocketböcker bland de inkomna namnen.

Sista svarsdatum 21 oktober.


Skicka till [email protected]

Uppge namn och adress, anmäl dig gärna som kund på Aya.nu.


Kommentarer
Postat av: Nidlas Dahl

jag vill så väldigt gärna ha boken

2007-11-20 @ 15:20:15
Postat av: AYA

Vad synd att du inte vann, bättre lycka nästa gång!

Postat av: Kajsa

jag har redan den boken, fast på engelska och massa andra manga böker, så jag bryr mej inte om såna här tävlingar,om dom har en bok jag vill ha så är jag med ,om jag inte redan har den

2008-03-09 @ 08:13:17
URL: http://www.bcmanga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback