Alla Japanofiler jublar

Kolumnisten Terri Herrera Eriksson tipsar om AYA i Aftonbladet.

  

Alla Japanofiler jublar när de går in på sajten www.aya.nu . Här kan du bland annat köpa prylar från filmen "Min granne Totoro". Tyvärr är allt snordyrt - 745 kronor för en (superfin!) Totoro-ryggsäck känns lite väl mastigt.


Jättekul att media uppmärksammar AYA, men att beskriva "allt som snordyrt"

är väl att ta i.

Originalprodukter av högkvalite som är licensierade kosta alltid lite extra, men dyrt är det inte.

Vi tror att våra kunder hellre betalar 100 kr extra för en originalprodukt,

än att spara in en 100 lapp på att  köpa en falsk-kopierad produkt.


Kommentarer
Postat av: XXXG-00W0

Jag betalar även för en tjänst.
Vetskapen om att varan kommer fram och i fungerande skick är värt mycket.
Lägg därtill frakten inom Sverige som ALLTID är 20 kr, fastän varan väger 4 kg. Hur många företag kan hålla de fraktkostnaderna?

2008-02-01 @ 21:57:41
Postat av: Danger

Allt är -inte- snordyrt!
Man betalar för jättefina saker i bra kvalitet, och som sagt är de också original.
Jag gillar att kunna köpa saker om jag vet inte är kopior.

//Trogen kund~~

2008-02-11 @ 11:43:37
Postat av: Daniel @ Spok-spok!

Tycker inte att det ar snordyrt alls. Kvalitetsvaror kostar lite extra, sa ar det bara (ar overfortjust over Tofu/Gloomy Kubricken jag bestallde som julklapp till min flickvan). En stor applad till AYA som sprider designer toys till Sverige (and beyond)!

Postat av: BillyBoyis

hello jag bara undrar en sak.

Alla gloomy björna är slutsålda när får ni in nya

UNDRAR VMH BillyBoyis en mycket nöjd kund hos er ^w^

2009-03-09 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback